اپلیکیشن کانون سهام داران بازار بورس

 

 

مجتبی امجدیان، رئیس هیات مدیره شرکت فارس تجارت امجد در گفتگو با بورس نیوز درباره اپلیکیشن “کانون سهامداران”اظهار کرد: از زمانی که در بازار سرمایه فعالیت را آغاز کردم همیشه در این فکر بودم که چرا سهامداران کانون یا انجمنی ندارند که از حقوق خود دفاع کنند یا درآنجا خدماتی داشته باشند و بتوانند از یکسری از مزایا استفاده کنند.

وی افزود: بر این اساس، اپلیکیشنی به نام کانون سهامداران طراحی کردیم و همه خدماتی که مورد نیاز سهامداران است را ارائه دادیم. تیمی تشکیل دادیم و طراحی این اپلیکیشن را از سه، چهار سال پیش آغاز کردیم ور در حال حاضر مرحله اول این اپلیکیشن آماده بهره برداری است.

رئیس هیات مدیره شرکت فارس تجارت امجد خاطرنشان کرد: فضای این اپلیکیشن کاملا غیرسیاسی و غیرانتفاعی است و سعی می‌کنیم از توانمندی‌های همه سهامداران و فعالان بازار سرمایه استفاده کنیم و خدمات ما مبتنی بر توانایی فعالان بازار باشد.

امجدیان ادامه داد: تشکیل کانون سهامداران بازار سرمایه از سال‌ها پیش دغدغه بسیاری از فعالان این بازار بود. اما یکی از اصلی‌ترین مشکلات این بود که به دلیل پراکندگی جغرافیایی، جمع آوری و جمع شدن همه اعضا در یک جا هدایت کانون اصلا امکان پذیر نبود. به همین خاطر اپلیکیشنی طراحی کردیم که به صورت الکترونیکی عضوگیری را انجام دهد و اعضا بتوانند با هم در ارتباط باشند و از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند.

وی ادامه داد: این اپلیکیشن اندرویدی است و در آینده نسخه IOS هم اضافه می‌شود و کاربران اندروید و IOS میتوانند از خدمات آن استفاده کنند. نصب کردن و عضو شدن در این اپلیکیشن رایگان است. اما خدمات تخصصی‌تر که توسط متخصصین امر ارائه می‌شود بهای بسیار نازلی دارد تا با کمترین بها بتوانند مخاطبان از این خدمات استفاده کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت فارس تجارت امجد بیان کرد: در این اپلیکیشن خدمات مختلفی مانند بخش خبری، خدمات تحلیلی، مشاوره ای، داده‌های بازار و مباحث قانونی را ارائه می‌دهیم. قرار است این اپلیکیشن براساس خرد جمعی و قانونی به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: سعی کردیم دیتا‌های حدود ۷۰۰ شرکت فعال در بازار سرمایه را جمع آوری و دسته بندی کنیم و به صورت متون و نمودار‌هایی گردآوری کنیم تا فعالان با خواندن آن کلیات و جزئیات یک شرکت را حاصل کنند. همچنین، اخبار مهم که توسط هیات مدیره و یا در کدال منتشر شده را دسته بندی کردیم به نحوی که قابلیت استفاده و تحلیل داشته باشد تا فعالان بازار بتوانند راحت‌تر از این امکانات استفاده کنند.

امجدیان عنوان کرد: در بخش تحلیل‌ها از توانمندی همه تحلیلگران بازار استفاده می‌کنیم. همانطور که از اسم اپلیکیشن مشخص است “کانون سهامداران” به عنوان مثال خودم نظرات شخصی را در آنجا می‌گذارم و این آغاز فضایی است که سایر تحلیلگران و فعالان بتوانند از این فضاhttps://myket.ir/app/ir.amjady.borseamjad استفاده کنند.

وی همچنین توضیح داد: سهامداران معمولا دوست دارند که با هم درخصوص فضای کلی بازار و سهام خود گفتگو داشته باشند و در حال حاضر از شبکه‌های مجازی که به صورت پراکنده هستند، با هم گفتگو می‌کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت فارس تجارت امجد گفت: بر این اساس، اپلیکیشنی به نام “کانون سهامداران” طراحی کردیم و همه خدماتی که مورد نیاز سهامداران است را ارائه دادیم.

در پایان این گزارش می افزاید ، شما می توانید این اپلیکیشن کاربردی را از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

https://myket.ir/app/ir.amjady.borseamja

 

 


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *